#1 2010-12-22 16:00:46

Shun

Najlepszy Gracz

Zarejestrowany: 2010-12-19
Posty: 234
Punktów :   

Karta Super Mocy

Tu piszcie nazwe i co robi(jeśli jest to dla jakiego bakugana czy domeny)Karty Super Mocy której nie ma na forum!
Będzie Nagroda!

Offline

 

#2 2010-12-22 17:13:36

Ace

Gracz

Zarejestrowany: 2010-12-20
Posty: 85
Punktów :   

Re: Karta Super Mocy

Alpha hydranoid
Koszmar Indygo: Dodaje 300 punktów Alpha Hydranoidowi.
Atak Światła Chaosu: Odejmuje przciwnikowi 200 punktów i dodaje 100 punktów Alpha Hydranoidowi.
Tarcie Zniszczenia: Zmniejsza moc przeciwnika do 0.
Ostateczne zniszczenie:zmniejsza moc przeciwnika do 0.

Altaiir

Mega Tarcza: Dodaje 200 punktów do Altaira.
Błysk Pioruna(Błysk Ognia): Zabiera przeciwnikowi 200 punktów i przenosi je do Altaira.
Detonator Pioruna: Zabiera przeciwnikowi 300 punktów i dodaje 300 do Altaira.

Boriates
Tarcza Odyna: Anuluje supermoce przeciwnika i nie pozwala mu użyć następnych.
Armata Prometeusza: Przenosi 300 punktów mocy z przeciwnika do Boriatesa.

Frosh-
Cyklon Aquosa: Zabiera 100 punktów mocy przeciwnikowi i dodaje 200 punktów mocy Frosch'owi.
Aquos: Anuluje Kartę Otwarcia przeciwnika.
Wyrownanie:wyrównuje moc frocha i dodaje 300

Cykloid-
Prawy Gigant Dodaje 100 punktów mocy Cycloidowi.
Lewy Gigant  Anuluje kartę otwarcia.

Dragonoid-
Siła Smoka: Dodaje 100 punktów mocy do Dragonoida, aż do końca walki (jeśli jest on twoim ostatnim Bakuganem).
Burza Ognia: Dodaje 100 punktów do mocy Dragonoida, potem podwaja moc Dragonoida
Ściana Ognia: Dragonoid jest chroniony przed atakami i zabiera przeciwnikowi 100 punktów
Płonące Tornado: Przenosi 100 punktów mocy z przeciwnika do Dragonoida.
Zbroja Ognia: Dragonoid ochrania się przed atakami i zabiera przeciwnikowi 50 punktów mocy.
Potrójna Bitwa: Pozwala rzucić kolejnego bakugana na pole bitwy.
Postać: Podwaja moc bakugana
Połączenie Pyrus i Darkus: Dodaje 100 punktów mocy do Dragonoida.Jeśli Dragonoid walczy z pomocą z domeny Darkusa, obaj zyskują 100 punktów mocy.(Można połączyć Pyrusa z inną domeną).
Meteoryt Pyrusa: Każdy bakugan z domeny Pyrus zyskuje 50 punktów.
Trójwęzłowy Atak: Trzeba 3 bakuganów, każdy z innej domeny ognia, światła i wody.Każdy bakugan zyskuje 200 punktów mocy.(Pyrus, Haos Aquos)
Potęga Ognia: Bakugan z drużyny Dragonoida o innej domenie zostaje wyrzucony na pole bitwy (właściciel Dragonoida wybiera bakugana z drużyny).

Droyid-
· Wulkan Pięści: Dodaje 200 punktów mocy Dryoidowi.
· Ostrze Promienia: Dodaje 200 punktów mocy Dryoidowi.
· Tarcza Masy: Unieważnia wszystkie supermoce przeciwnika i dodaje 200 punktów mocy do Dryoida.
· Strzała Murasame: Odejmuje 300 punktów mocy przeciwnikowi.
· Zamknięcie Ziemi: Anuluje kartę otwarcia przeciwnika, przenosi 200 punktów mocy z przeciwnika do Dryoida.
· Ostrze Murasame: Dodaje 300 punktów mocy Dryoidowi.

Farbros-
Spartanin Ognia: Przenosi 300 punktów mocy z przeciwnika do Farbrosa.
Super Komórka: Przenosi 500 punktów mocy z przeciwnika do Farbrosa.
Wieniec Szponu: Dodaje 300 punktów mocy Farbrosowi.
FARBAS XM: Naprawia wszystkie zniszczenia wyrządzone Farbrosowi.
Błysk Olecharu: Anuluje supermoce przeciwnika.
Wybuch Cienia: Zabiera 400 punktów wszystkim przeciwnikom.

El Condor
Gorący Cios: Zabiera przeciwnikowi 100 punktów mocy.
Splot Słoneczny: Anuluje kartę otwarcia przeciwnika, zmniejsza jego moc o 50 punktów.

Elfin-
Zagłuszanie: Odbija atak przeciwnika.(Ventus)
Delta Snieg Morski: Anuluje użytą supermoc przeciwnika i blokuje jego ruchy na krótki czas.
Reakcja Subterry: Zmienia domene przeciwnika na subterre.
Niebieska Tarcza: Anuluje użytą supermoc przeciwnika, blokuje jego ruchy na krótki czas i dodaje 200 punktów mocy do Elfin.
Skrzydło Merkurego: Dodaje 200 punktów mocy do Elfin.(Ventus)
Podwójny Powrót: Zabiera przeciwnikowi 2x więcej punktów niż za użycie supermoce.(Darkus)
Księżycowa Tęcza: Zabiera przeciwnikowi 200 punktów i przenosi je do Elfin.(Darkus)
Strzał Gwiezdnego Pyłu: Zabiera przeciwnikowi 200 punktów i dodaje 200 do Elfin.

Macubass-
Bicz Łowcy: Zabiera 200G przeciwnikowi.
Promienny Szpon: Dodaje 200G Macubassowi.
Kompozycja Bitwy: Zabiera 400G przeciwnikowi.
Szabla Barachuru: Dodaje 300G Macubassowi.
Mega Działo: Dodaje 400G Macubassowi.
SANFEM: Przenosi 400G z przeciwnika do Macubassa.
Kawikacja Mariny Zapobiega przeciwnika z otwarcia ich Gate Card.
Zanurzenie: Dezaktywuje kartę otwarcia.
Tarcza Płaszczki: Anuluje supermoce przeciwnika.
Małzer Barakudy: Zabiera 300G przeciwnikowi.
Błękitna Siła: Zabiera 300G przeciwnikowi.
Atak Tsunami: Zabiera 400G przeciwnikowi.
SANFEM TR 2: Przenosi 500G z przeciwnika do Macubassa.
Oburzenie: Uniemożliwia przeciwnikowi możliwości aktywacji i pozbawia możliwości przeciwnika.

Ingram-
Siła Wiatru: Dodaje 200 punktów mocy Ingram
Szybujący Strzał: Zabiera 200 punktów mocy przeciwnikowi.
Echo Cienia: zabiera przeciwnikowi 200 punktów mocy.
Podział Cienia: zabiera przeciwnikowi 100 punktów i dodaje 200 do Ingram.
Pancerne Zwycięstwo: zabiera przeciwnikowi 200 punktów i przez chwile zatrzymuje atak przeciwnika.
Podwójny Kieł Jadowity Ostrzał: Ingram i Hylash łaczą swoją moc oraz razem zyskują 200 punktów.
Nieustający Taniec Pozycja Feniksa: zabiera przeciwnikowi 300 punktów mocy.
Pancerna Kopuła: dodaje 200 poziomu mocy Ingram i przez chwile zatrzymuje atak przeciwnika.

Percival-
Tri-Gunner: Dodaje 300 punktów mocy do Percivala.
Nocny Odkrywca: Zabiera przeciwnikowi 300 punktów mocy.
Mglisty Cień: Poziom mocy przeciwnika spada do jego bazowego stanu.
Śrubokręt Darkusa: Dodaje 200 punktów mocy do Percivala.
Piorun Darkusa: Zabiera przeciwnikowi 200 punktów i dodaje 300 do Percivala.
Dama Darkusa: Anuluje użytą supermoc przeciwnika.
Waleczna Marionetka: Wywołuje 1 bakugana przeciwnika

Ravenoid-
Tornado Pandemonium: Anuluje kartę otwarcia

Helios-
Kwazar Ognia: dodaje 200 punktów mocy do  Heliosa
Maksymalny Kwazar: dodaje 300 punktów mocy do Heliosa.
Strumień 'Pustki: zabiera przeciwnikowi 400 punktów mocy.
Strumień Żaru: zabiera przeciwnikowi 200 punktów mocy mocy.
Rdzeń Wybuchu: anuluje użytą karte supermocy przeciwnika.
Spiralna Nova: anuluje użytą kartę supermocy przeciwnika.
Nova Defenser: zabiera 200 punktów mocy od przeciwnika i dodaje 400 punktów  Heliosowi.
Gwiezdny Obrońca: przeciwnikowi zabiera 400 punktów mocy i dodaje 200 punktów  Heliosowi.
Spiralna Moc: odwraca moc  Heliosa i jego przeciwnika.
Gwiezdny Pancerz X: poziom mocy przeciwnika spada do bazowej liczby,  Helios zyskuje 700 punktów mocy.
Omega: Dodaje 200 punktów mocy do  Heliosa.

Tigrrera-
Krystaliczny Kieł: Dodaje 80 punktów mocy do Tigrerry.
Ostrze Mocy: Tigrerra może pojawić się na innej karcie otwarcia.
Zamrożenie Haosu: Unieruchamia przeciwnika na krótki czas.
Tornado Światła: Przenosi 100 punktów mocy z przeciwnika do Tigrerry.
Działo Szoku: Dodaje 500 punktów do Tigrerry


Karta Postaci Ace
'Jestem jaki jestem i nikt tego nie zmieni'

Offline

 

#3 2010-12-22 17:28:26

Shun

Najlepszy Gracz

Zarejestrowany: 2010-12-19
Posty: 234
Punktów :   

Re: Karta Super Mocy


Niech pomyśle... Rycerz Ventusa i Bakucomp!!!

Offline

 

#4 2010-12-23 13:07:28

Ace

Gracz

Zarejestrowany: 2010-12-20
Posty: 85
Punktów :   

Re: Karta Super Mocy

Piła Ventusa: zabiera przeciwnikowi 200 punktów mocy.(Ventus)
Spartanin Subterry: dodaje 200 punktów do Maxusa Heliosa.(Subterra)
Włócznia Pyrusa: dodaje 200 punktów do Maxusa Heliosa.(Pyrus)
Niewolnik Darkusa: zabiera przeciwnikowi 400 punktów mocy.(Darkus)
Furia Haosu: dodaje 500 punktów do Maxusa Heliosa.(Haos)
Grawitacja Subterry: dodaje dowolnego bakugana Subterre do drużyny Maxus Heliosa.(Subterra)


Kombinacja Super Mocy :
Grawitacja Subterry + Bagalinda Darkusa : niszczy konstrukcję Maxus.



Nemus

Cień Kokonu: Zatrzymuje Supermoce przeciwnika.
Cień Pierścienia: Odzwierciedla supermoc przeciwnika.
Włócznia Iskier: Przenosi 300 punktów mocy z przeciwnika do Mega Nemusa
Lśniąca Moc: Przenosi 200 punktów mocy z przeciwnika do Mega Nemusa
Wiatr Korony: Zabiera 300 punktów mocy przeciwnikowi
Wiedza Kruka: Przenosi 100 punktów mocy z przeciwnika do Mega Nemusa
Piramida: Dodaje 200 punktów mocy Mega Nemusowi

Mega Nemus

Multibakugan - tworzy klony Bakugana i dodaje 200 punktów mocy Starożytnemu Nemusowi.
Świdrowe Odbicie - Anuluje użyte już supermoce przeciwnika.
Lewitująca Tarcza - Zatrzymuje Przeciwnika.
Siła Haosu - Dodaje 300 punktów mocy Starożytnemu Nemusowi.
Ryk Żywiołu - Zabiera 300 punktów mocy przeciwnikowi.
Iskrząca Strzała - Przenosi 400 punktów mocy z przeciwnika do Starożytnego Nemusa.
Siła Darkusa - Dodaje 300 punktów mocy Starożytnemu Nemusowi.(Darkus)
Tarcza Piramidy - Przenosi 200 punktów mocy z przeciwnika do Starożytnego Nemusa.


Maxus Dragonoid

Cios Smoka: zabiera przeciwnikowi 400 punktów i przenosi je do Maxus Dragonoida.(Rdzeń Vestroii)
Ren Haosu: dodaje 200 punktów do Maxus Dragonoida.
Cyklofala Aquosa: dodaje 400 punktów do Maxusa Dragonoida.
Napięcie Pyrusa: dodaje 300 punktów mocy do Maxus Dragonoida.
Maksymalny Smok: zabiera przeciwnikowi 500 punktów i dodaje je do Maxus Dragonoida.(Rdzeń Vestroii)

Mac Spider

Dzika Sieć: Anuluje supermoce przeciwnika.
Mega Cios Terroru: Zabiera 300 punktów mocy przeciwnikowi i dodaje 100 punktów mocy MAC Spiderowi.
Uścisk Pająka: Zabiera 300 punktów mocy przeciwnikowi.
Igła Tarantuli: Zabiera 300 punktów mocy przeciwnikowi i dodaje 400 punktów mocy MAC Spiderowi.


Karta Postaci Ace
'Jestem jaki jestem i nikt tego nie zmieni'

Offline

 

#5 2010-12-23 13:11:26

Shun

Najlepszy Gracz

Zarejestrowany: 2010-12-19
Posty: 234
Punktów :   

Re: Karta Super Mocy

OK
Nagroda:
hmm...głos na głosowaniach!

Offline

 

#6 2010-12-28 11:15:33

Ace

Gracz

Zarejestrowany: 2010-12-20
Posty: 85
Punktów :   

Re: Karta Super Mocy

Tarcza Fuzji-odbiera punkty uzyskane przez przeciwnika w tej turze i dodaje je naszemu bakuuganowi.


Karta Postaci Ace
'Jestem jaki jestem i nikt tego nie zmieni'

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.pl