Shun - 2010-12-22 16:00:46 |
Tu piszcie nazwe i co robi(jeśli jest to dla jakiego bakugana czy domeny)Karty Super Mocy której nie ma na forum! Będzie Nagroda!
|
Ace - 2010-12-22 17:13:36 |
Alpha hydranoid Koszmar Indygo: Dodaje 300 punktów Alpha Hydranoidowi. Atak Światła Chaosu: Odejmuje przciwnikowi 200 punktów i dodaje 100 punktów Alpha Hydranoidowi. Tarcie Zniszczenia: Zmniejsza moc przeciwnika do 0. Ostateczne zniszczenie:zmniejsza moc przeciwnika do 0.
Altaiir
Mega Tarcza: Dodaje 200 punktów do Altaira. Błysk Pioruna(Błysk Ognia): Zabiera przeciwnikowi 200 punktów i przenosi je do Altaira. Detonator Pioruna: Zabiera przeciwnikowi 300 punktów i dodaje 300 do Altaira.
Boriates Tarcza Odyna: Anuluje supermoce przeciwnika i nie pozwala mu użyć następnych. Armata Prometeusza: Przenosi 300 punktów mocy z przeciwnika do Boriatesa.
Frosh- Cyklon Aquosa: Zabiera 100 punktów mocy przeciwnikowi i dodaje 200 punktów mocy Frosch'owi. Aquos: Anuluje Kartę Otwarcia przeciwnika. Wyrownanie:wyrównuje moc frocha i dodaje 300
Cykloid- Prawy Gigant Dodaje 100 punktów mocy Cycloidowi. Lewy Gigant Anuluje kartę otwarcia.
Dragonoid- Siła Smoka: Dodaje 100 punktów mocy do Dragonoida, aż do końca walki (jeśli jest on twoim ostatnim Bakuganem). Burza Ognia: Dodaje 100 punktów do mocy Dragonoida, potem podwaja moc Dragonoida Ściana Ognia: Dragonoid jest chroniony przed atakami i zabiera przeciwnikowi 100 punktów Płonące Tornado: Przenosi 100 punktów mocy z przeciwnika do Dragonoida. Zbroja Ognia: Dragonoid ochrania się przed atakami i zabiera przeciwnikowi 50 punktów mocy. Potrójna Bitwa: Pozwala rzucić kolejnego bakugana na pole bitwy. Postać: Podwaja moc bakugana Połączenie Pyrus i Darkus: Dodaje 100 punktów mocy do Dragonoida.Jeśli Dragonoid walczy z pomocą z domeny Darkusa, obaj zyskują 100 punktów mocy.(Można połączyć Pyrusa z inną domeną). Meteoryt Pyrusa: Każdy bakugan z domeny Pyrus zyskuje 50 punktów. Trójwęzłowy Atak: Trzeba 3 bakuganów, każdy z innej domeny ognia, światła i wody.Każdy bakugan zyskuje 200 punktów mocy.(Pyrus, Haos Aquos) Potęga Ognia: Bakugan z drużyny Dragonoida o innej domenie zostaje wyrzucony na pole bitwy (właściciel Dragonoida wybiera bakugana z drużyny).
Droyid- · Wulkan Pięści: Dodaje 200 punktów mocy Dryoidowi. · Ostrze Promienia: Dodaje 200 punktów mocy Dryoidowi. · Tarcza Masy: Unieważnia wszystkie supermoce przeciwnika i dodaje 200 punktów mocy do Dryoida. · Strzała Murasame: Odejmuje 300 punktów mocy przeciwnikowi. · Zamknięcie Ziemi: Anuluje kartę otwarcia przeciwnika, przenosi 200 punktów mocy z przeciwnika do Dryoida. · Ostrze Murasame: Dodaje 300 punktów mocy Dryoidowi.
Farbros- Spartanin Ognia: Przenosi 300 punktów mocy z przeciwnika do Farbrosa. Super Komórka: Przenosi 500 punktów mocy z przeciwnika do Farbrosa. Wieniec Szponu: Dodaje 300 punktów mocy Farbrosowi. FARBAS XM: Naprawia wszystkie zniszczenia wyrządzone Farbrosowi. Błysk Olecharu: Anuluje supermoce przeciwnika. Wybuch Cienia: Zabiera 400 punktów wszystkim przeciwnikom.
El Condor Gorący Cios: Zabiera przeciwnikowi 100 punktów mocy. Splot Słoneczny: Anuluje kartę otwarcia przeciwnika, zmniejsza jego moc o 50 punktów.
Elfin- Zagłuszanie: Odbija atak przeciwnika.(Ventus) Delta Snieg Morski: Anuluje użytą supermoc przeciwnika i blokuje jego ruchy na krótki czas. Reakcja Subterry: Zmienia domene przeciwnika na subterre. Niebieska Tarcza: Anuluje użytą supermoc przeciwnika, blokuje jego ruchy na krótki czas i dodaje 200 punktów mocy do Elfin. Skrzydło Merkurego: Dodaje 200 punktów mocy do Elfin.(Ventus) Podwójny Powrót: Zabiera przeciwnikowi 2x więcej punktów niż za użycie supermoce.(Darkus) Księżycowa Tęcza: Zabiera przeciwnikowi 200 punktów i przenosi je do Elfin.(Darkus) Strzał Gwiezdnego Pyłu: Zabiera przeciwnikowi 200 punktów i dodaje 200 do Elfin.
Macubass- Bicz Łowcy: Zabiera 200G przeciwnikowi. Promienny Szpon: Dodaje 200G Macubassowi. Kompozycja Bitwy: Zabiera 400G przeciwnikowi. Szabla Barachuru: Dodaje 300G Macubassowi. Mega Działo: Dodaje 400G Macubassowi. SANFEM: Przenosi 400G z przeciwnika do Macubassa. Kawikacja Mariny Zapobiega przeciwnika z otwarcia ich Gate Card. Zanurzenie: Dezaktywuje kartę otwarcia. Tarcza Płaszczki: Anuluje supermoce przeciwnika. Małzer Barakudy: Zabiera 300G przeciwnikowi. Błękitna Siła: Zabiera 300G przeciwnikowi. Atak Tsunami: Zabiera 400G przeciwnikowi. SANFEM TR 2: Przenosi 500G z przeciwnika do Macubassa. Oburzenie: Uniemożliwia przeciwnikowi możliwości aktywacji i pozbawia możliwości przeciwnika.
Ingram- Siła Wiatru: Dodaje 200 punktów mocy Ingram Szybujący Strzał: Zabiera 200 punktów mocy przeciwnikowi. Echo Cienia: zabiera przeciwnikowi 200 punktów mocy. Podział Cienia: zabiera przeciwnikowi 100 punktów i dodaje 200 do Ingram. Pancerne Zwycięstwo: zabiera przeciwnikowi 200 punktów i przez chwile zatrzymuje atak przeciwnika. Podwójny Kieł Jadowity Ostrzał: Ingram i Hylash łaczą swoją moc oraz razem zyskują 200 punktów. Nieustający Taniec Pozycja Feniksa: zabiera przeciwnikowi 300 punktów mocy. Pancerna Kopuła: dodaje 200 poziomu mocy Ingram i przez chwile zatrzymuje atak przeciwnika.
Percival- Tri-Gunner: Dodaje 300 punktów mocy do Percivala. Nocny Odkrywca: Zabiera przeciwnikowi 300 punktów mocy. Mglisty Cień: Poziom mocy przeciwnika spada do jego bazowego stanu. Śrubokręt Darkusa: Dodaje 200 punktów mocy do Percivala. Piorun Darkusa: Zabiera przeciwnikowi 200 punktów i dodaje 300 do Percivala. Dama Darkusa: Anuluje użytą supermoc przeciwnika. Waleczna Marionetka: Wywołuje 1 bakugana przeciwnika
Ravenoid- Tornado Pandemonium: Anuluje kartę otwarcia
Helios- Kwazar Ognia: dodaje 200 punktów mocy do Heliosa Maksymalny Kwazar: dodaje 300 punktów mocy do Heliosa. Strumień 'Pustki: zabiera przeciwnikowi 400 punktów mocy. Strumień Żaru: zabiera przeciwnikowi 200 punktów mocy mocy. Rdzeń Wybuchu: anuluje użytą karte supermocy przeciwnika. Spiralna Nova: anuluje użytą kartę supermocy przeciwnika. Nova Defenser: zabiera 200 punktów mocy od przeciwnika i dodaje 400 punktów Heliosowi. Gwiezdny Obrońca: przeciwnikowi zabiera 400 punktów mocy i dodaje 200 punktów Heliosowi. Spiralna Moc: odwraca moc Heliosa i jego przeciwnika. Gwiezdny Pancerz X: poziom mocy przeciwnika spada do bazowej liczby, Helios zyskuje 700 punktów mocy. Omega: Dodaje 200 punktów mocy do Heliosa.
Tigrrera- Krystaliczny Kieł: Dodaje 80 punktów mocy do Tigrerry. Ostrze Mocy: Tigrerra może pojawić się na innej karcie otwarcia. Zamrożenie Haosu: Unieruchamia przeciwnika na krótki czas. Tornado Światła: Przenosi 100 punktów mocy z przeciwnika do Tigrerry. Działo Szoku: Dodaje 500 punktów do Tigrerry
|
Shun - 2010-12-22 17:28:26 |
:zdziwiony: :zdziwiony: :zdziwiony: :zdziwiony: :zdziwiony: :zdziwiony: :zdziwiony: :zdziwiony: :zdziwiony: :zdziwiony: :zdziwiony: :zdziwiony: Niech pomyśle... Rycerz Ventusa i Bakucomp!!!
|
Ace - 2010-12-23 13:07:28 |
Piła Ventusa: zabiera przeciwnikowi 200 punktów mocy.(Ventus) Spartanin Subterry: dodaje 200 punktów do Maxusa Heliosa.(Subterra) Włócznia Pyrusa: dodaje 200 punktów do Maxusa Heliosa.(Pyrus) Niewolnik Darkusa: zabiera przeciwnikowi 400 punktów mocy.(Darkus) Furia Haosu: dodaje 500 punktów do Maxusa Heliosa.(Haos) Grawitacja Subterry: dodaje dowolnego bakugana Subterre do drużyny Maxus Heliosa.(Subterra)
Kombinacja Super Mocy : Grawitacja Subterry + Bagalinda Darkusa : niszczy konstrukcję Maxus.
Nemus
Cień Kokonu: Zatrzymuje Supermoce przeciwnika. Cień Pierścienia: Odzwierciedla supermoc przeciwnika. Włócznia Iskier: Przenosi 300 punktów mocy z przeciwnika do Mega Nemusa Lśniąca Moc: Przenosi 200 punktów mocy z przeciwnika do Mega Nemusa Wiatr Korony: Zabiera 300 punktów mocy przeciwnikowi Wiedza Kruka: Przenosi 100 punktów mocy z przeciwnika do Mega Nemusa Piramida: Dodaje 200 punktów mocy Mega Nemusowi
Mega Nemus
Multibakugan - tworzy klony Bakugana i dodaje 200 punktów mocy Starożytnemu Nemusowi. Świdrowe Odbicie - Anuluje użyte już supermoce przeciwnika. Lewitująca Tarcza - Zatrzymuje Przeciwnika. Siła Haosu - Dodaje 300 punktów mocy Starożytnemu Nemusowi. Ryk Żywiołu - Zabiera 300 punktów mocy przeciwnikowi. Iskrząca Strzała - Przenosi 400 punktów mocy z przeciwnika do Starożytnego Nemusa. Siła Darkusa - Dodaje 300 punktów mocy Starożytnemu Nemusowi.(Darkus) Tarcza Piramidy - Przenosi 200 punktów mocy z przeciwnika do Starożytnego Nemusa.
Maxus Dragonoid
Cios Smoka: zabiera przeciwnikowi 400 punktów i przenosi je do Maxus Dragonoida.(Rdzeń Vestroii) Ren Haosu: dodaje 200 punktów do Maxus Dragonoida. Cyklofala Aquosa: dodaje 400 punktów do Maxusa Dragonoida. Napięcie Pyrusa: dodaje 300 punktów mocy do Maxus Dragonoida. Maksymalny Smok: zabiera przeciwnikowi 500 punktów i dodaje je do Maxus Dragonoida.(Rdzeń Vestroii)
Mac Spider
Dzika Sieć: Anuluje supermoce przeciwnika. Mega Cios Terroru: Zabiera 300 punktów mocy przeciwnikowi i dodaje 100 punktów mocy MAC Spiderowi. Uścisk Pająka: Zabiera 300 punktów mocy przeciwnikowi. Igła Tarantuli: Zabiera 300 punktów mocy przeciwnikowi i dodaje 400 punktów mocy MAC Spiderowi.
|
Shun - 2010-12-23 13:11:26 |
OK Nagroda: hmm...głos na głosowaniach!
|
Ace - 2010-12-28 11:15:33 |
Tarcza Fuzji-odbiera punkty uzyskane przez przeciwnika w tej turze i dodaje je naszemu bakuuganowi.
|