#1 2010-12-19 17:15:45

Shun

Najlepszy Gracz

Zarejestrowany: 2010-12-19
Posty: 234
Punktów :   

Super Mocy

Karty Super Mocy:

Blokada: Blokuje karte super mocy przeciwnika(nawet w chwili użycia). CENA: 650G

Czarna Dziura:Gdy się jej użyje wszystkie bakugany z pola przegrywają, w przypadku karty zagłady wszystkie bakugany z pola idą do wymiaru zagłady.Cena: 3000G

Dodatnia Delta: Zmniejsza poziom mocy bakuganom Pyrusa, Aquosa i Haosu o 120 pkt mocy. CENA: 800G.

Fuzja Mocy: Dodaje 100pkt mocy a przeciwnikowi odbiera CENA: 900G

Karta Anty Super Mocy: Dezaktywuje wybraną karte super mocy(tylko dodającą pkt mocy). CENA: 300G

Karta Mocy: Dodaje 100pkt bakuganowi. CENA: 1.100G

Karta Przeciw Mocy: Odbija Super Moc. CENA: 700G

Karta Przeciwne moce: Połączenie przeciwstawnych domen
(Aqos/Subtera, Darkus/Pyrus, Ventus/Haos), dodaje 100 pkt domenie gracza który użył karty. CENA: 400G

Karta Trójwęzłów: Połącznie trzech domen
(Pyrus/Aquos/Haos, Darkus/Ventus/Subtera), dodaje 200pkt. CENA:1.000G

Kopia: pozwala na skopiowanie KO i użycie jej przeciw przeciwnikowi. CENA: 1.200G

Lustro Pyrusa - pozwala uniknąć ataku Bakugana domeny Pyrus. CENA: 600G

Potęga Wiatru - pozwala przejąć moc Bakuganom Ventusa. CENA: 1.200G

Przynęta: Pozwala na dorzucenie do bitwy kolejnego Bakugana. CENA: 1.000G

Super Blokada: Blokuje kartę otwarcia i super mocy. Cena:1.800G

Towarzysz Zagłady: Niszczy oba bakugany (w przypadku karty zagłady oba trafiają do wymiaru zagłady).
CENA: 2.000G

Uderzenie: Niszczy Kartę Otwarcia. CENA: 650G

Wsparcie - dodaje 200pkt mocy. CENA: 700G

Waga dwóch Dusz: Moc 2 bakuganów łączy się. CENA: 2.500G

Zaćmienie Słońca - anuluje Kartę Super Mocy. CENA: 600G

Dla Ventus

Moc Wściekłości: Odejmuje 100pkt wrogiemu Bakuganowi. CENA: 500G

Odwrót: Kiedy się ją użyje obydwa bakugany z karty wracają do właścicieli. CENA:300G

Powietrzna Bitwa: Pozwala latać między kartami, blokuje kartę otwarcia przeciwnika CENA: 1.000G

Purpurowy Wir: Przenosi bakugana na inne pole. CENA:700G

Szlachetny Zielony Wiatr: Dla Domeny Ventus. Dodaje 150 pkt mocy i blokuje Kartę Otwarcia (Pozwala na podróżowanie między kartami). CENA: 1.500G

Trąba Powietrzna: Odejmuje powoli punkty przeciwnika, na początek odejmuje od 10, potem 20,30,40,itp... odejmowanie rośnie co kolejkę o 10pkt! CENA:900G

Zdmuchniecie: Pozwala wysłać bakugana z powrotem do ręki lub na inne pole. CENA:500G

Dla Subterry

Piaskowa Dziura - przenosi Bakugana na inne pole CENA: 550G

Pustynia: Dodaje 150 pkt mocy. CENA: 650G

Ruchome Piaski: Odejmuje 50 pkt bakuganowi przeciwnika, niszczy efekty kart otwarcia. CENA:550G

Dla Haosu

Zamrożenie haosu Tylko dla bakuganów haosu, zatrzymuje walke i pozwala dorzucic kolejnego bakugana.
CENA: 1.000G

Zbroja Chaosu: Dodaje 180 pkt mocy i blokuje karte otwarcia, osłabia bakugana rywalo o 50 pkt. CENA: 2.000G

Dla Aquosa

Fala Tsunami: Pozwala zniszczyć tyle Bakuganów ile ma się swoich Bakuganów na Polu Biwty CENA: 4.000G

Iluzja Wody: Pozwala na przemieszczenie bakugana na inną kartę otwarcia, blokuje aktywacje kart otwarcia. CENA: 700G

Prasotarcza Aquosa- (tylko dla bakuganów Aquosa) zwiększa poziom mocy bakugana za każdym razem gdy przeciwnik zwiększa swój.CENA:3.000G

Siła Aquosa: Dodaje 150 pkt mocy. CENA: 700G

Tarcza Odwrócenia: Wchłania super moc użytą przeciw Bakuganowi aquosa oraz moc Bakugana wzrasta o 10 co kolejkę. CENA: 2.500G

Wodne Tornado: Dodaje 50 pkt mocy bakugaowi Aquosa. CENA: 300G

Dla Pyrusa

Meteoryt Pyrusa: dodaje 80pkt do bakuganów Phyrusa. CENA: 350G

Ognista Strzała: Dodaje 60 pkt mocy bakuganowi Pyrusa. CENA: 300G

Ognista Tarcza: Dodaje 180 pkt mocy i blokuje karte otwarcia. CENA: 1.000G

Tornado Ognia: Dodaje 50 pkt mocy jednemu bakuganowi domeny Pyrusa. CENA: 350G

Zbroja Ognia : Odejmuje 50pkt mocy przeciwnikowi CENA: 350G

Dla Darkusa

Kosa Darkusa- przenosi 300pkt z wrogiego bakugana na Brontesa. CENA: 2.300G

Moc Darkusa: Dodaje 100 pkt mocy, odejmuje rywalowi 20 pkt mocy co ture. CENA: 900G

Ostrze Cienia: Dodaje 80 punktów Bakuganom Darkus. CENA: 750G

Ryk Darkusa- dodaje 200pkt Brontesowi. CENA: 1.000G

Do Bakuganów:

(Dla Altaira)Mega Tarcza: dodaje 200pkt Altairowi. CENA: 900G

(Dla Altaira)Rdzeniowy Spodek: dodaje 200pkt Altairowi. CENA: 900G

(Dla Aluze)Giga Zbroja: Przekazuje 300pkt mocy przeciwnika na Aluze. CENA: 1.300G

(Dla Cykloida)Uderzenie Młota: Dodaje 200pkt mocy i blokuje Karte Otwarcia aby na 1 atak (nie da się zablokować). CENA: 1.000G

(Dla Cykloida) Laser: Odejmuje 50pkt mocy wszystkim Bakuganom, które są na polu bitwy. CENA: 750G

(dla Cykloida) Prway Gigant: Zwiększa siłę o 150. CENA: 650G

(dla Cykloida) Lewy Gigant: Niszczy Kartę Otwarcia oraz dezaktywuje Super Moc. CENA: 900G

(dla Dragonoida) Siła Smoka: Zwiększa siłe o 150, ale na jeden atak! CENA: 450G

(Dla Dragonoida) Płonący Smok: dodaje 200pkt Dragonoidowi. CENA:600G

(Dla Delta Dragonoida)Super Dragonoid: dezaktywuje KO i dodaje 200pkt mocy Delta Dragonoidowi CENA: 800G

(Dla Ultra Dragonoid)Deszcz Meteorytów: Dodaje 250 punktów mocy i blokuje wszystkie wrogie Karty Otwarcia i SuperMocy aby na 1 atak (nie da się zablokować) CENA: 1.200G

(Dla Ultra Dragonoid)Płonący Smok: Dodaje 400pkt mocy. CENA: 1.200G

(Dla El Condora)Splot Słoneczny: Dezaktywuje karte super mocy przeciwnika oraz blokuje jego karte otwarcia CENA: 1.500G

(Dla Exedry)Ostatni Czarkownik: Dezaktywuje KO, zabiera moc swoim Bakuganom z innych pól i dodaje Exedrze CENA: 3.800G

(Dla Falconera Ventusa) Aktywacja Skoczności: Korelacja Sił Wiatru i Ognia:Zwiększa moc Falconera o 100 pkt mocy CENA: 400G

(Dla Fortrissa) Twarz Wściekłości: Zwiększa siłe o 250. CENA: 1.000G

(Dla Fortrissa) Twarz Żalu: Blokuje wszystkie wybrane karty otwarcia. CENA: 1.500G

(Dla Fortrissa) Twarz Spokoju: Podwaja działanie wszystkich przyjaznych kart super mocy!.CENA: 1.900G

(Dla Gryffina)Skrzydło Strachu - dodaje Gryffinowi 50pkt mocy, a przeciwnikowi odbiera 50pkt.
CENA: 400G

(Dla gorema)Wielki Wstrząs: dodaje 50 pkt mocy Goremowi. CENA: 100G

(dla Gorema) Giga Uderzenie: Zwiększa siłe o 150. CENA: 450G

(Dla Hipper Gorem)Trzęsienie Ziemi: Dodaje 250pkt mocy Goremowi i 150pkt mocy przyjaznemu Bakuganowi oraz blokuje Karte Otwarcia (nie da się blokować). CENA: 3.000G

(Dla Hadesa) Pełen Wybuch: Dodaje 1000pkt Hadesowi CENA:15.500G

(Dla Hadesa) Działo Armatnie: Dodaje 700pkt Hadesowi ale dezaktywuje go na trzy tury. CENA:1.000G

(Dla Harpus) Burza Piór: Dodaje 150 punktów siły. CENA: 550G

(Dla Heliosa) Rdzeń Wybuchu: Dodaje 300pkt Heliosowi i czyni go odpornym na super moce. CENA: 2.000G

(Dla Heliosa) Kwazar Ognia: Dodaje 200pkt Heliosowi. CENA:800G

(Dla Hydranoida) Chaos Serca Ciemności: Hydranoid miota we wszystkich kulami cienia i moc wzrasto o 50
(czyli atakuje stwory z innych kart). CENA: 700G

(Dla Hydranoida) Promień Cienia: Zwiększa siłe o 150. CENA: 650G

(Dla Dual Hydranoid)Wybuch Gejzeru: Karta o takim samym działaniu jak Chaos Serca Ciemności, lecz dodaje 100pkt. Cena: 800G

(Dla Ingram)Siła Ingram: Zwieksza sile o 200 i blokuje Karte Otwarcia przeciwnika. Uwaga wyłącznie od 600pkt mocy. CENA: 1.000G

(Dla Kotwicozaura) Mega Szok: Wybiera do walki najsłabszego bakugana przeciwnika. CENA:1.300G

(Dla LaserMan)Super Ostrzał: Pozwala zaatakować bakugana na wrogim polu dodając LaserMenowi 50pkt. CENA: 500G

(Dla Mantrisa)Marionetka: Przenosi bakugana na inne pole, lub podłożyć go pod ostrzał. CENA: 450G

(Dla Mantrisa)Ognisty Rzut: Przenosi bakugana na inne pole. CENA: 450G

(Dla Monarus Złocistego Wiatru)Przyjazny Wiatr: Dodaje 100pkt mocy Bakuganom Ventusa i blokuje każdą Karte Otwarcia wroga na 1 ture. CENA: 2.000G

(Dla McCooky)Blask światła: Dodaje 100pkt mocy Bakuganom Haosu i blokuje Karty Otwarcia. 900G

(Dla Nagi)Pazury Smoka: Dodaje 150pkt mocy na 1 atak (nie da się zablokować). CENA: 500G

(Dla Super Nagi)Złote Pazury Smoka: Dodaje 200pkt mocy i blokuje Karte Otwarcia
na 1 atak (nie da się zablokować) CENA: 1.000G

(Dla Preyasa) Szybki atak: Zwiększa siłe o 130. CENA: 500G

(Dla Preyasa, Elfin i Elico)Zmiana Domeny: Pozwala zmienić domene. Cena: 350G

(Dla Ratloida) Zatruty Kieł: Przenosi 50pkt z wrogiego bakugana na twojego, jak wrogi bakugan wygra i będzie jeszcze walczył to jego moc będzie spadała o 10 póki nie przestanie walczyć. CENA: 500G

(Dla Robotaliona)Mechaniczna Potęga - dodaje Robotalionowi 50pkt mocy. CENA: 250G

(Dla Skyress)Powietrzny Atak: Zwiększa siłe o 150. CENA: 450G

(Dla Syrenoid)Syreni Śpiew: Niszczy innego bakugana, niemożna tego ominąć. CENA: 1.000G

(Dla Saurusa)Ogień Saurusa: Dodaje 50 pkt Saurusowi. CENA: 300G

(dla Tigrery) Złote Pazury: Zwiększa siłe o 150. CENA: 850G

(Dla Tuskora) Trąbo Atak: Pozwala na atak Bakuganów z inneych kart. Może zaatakować tylko jedną kartę na której jest Bakugan CENA: 500G

(Dla Żniwiarza)Czwarty Wymiar: Blokuje wszystkie wrogie Karty Otwarcia (nie da się zablokować)
CENA: 1.000G

(Dla Żniwiarza)Podwójny Wymiar: Neutralizuje wszystkie Super Moce przeciwnika CENA: 1.800G

(Dla Super Żniwiarz)Moc Kosy: dodaje +200 punktów mocy i blokuje wszystkie wrogie Karty Otwarcia i Super Mocy aby na 1 atak(nie da się zablokować) CENA: 1.800G

Duma Smoka:Zniża punkty bakugana do wersji startowej i oddaje je Allponirowi.Tylko Dla Allponira 1.000G

Cień Pierścieniadbija: Atak Przeciwnika.Tylko Dla Nemusa 700G

Włócznia Iskierdejmuje: 200 przeciwnikowi i dodaje je Nemusowi.Tylko dla Nemusa 800G

Redukcja Zaja:paraliżuje wrogiego bakugana i odejmuje mu wszystkie punkty mocy Tylko dla Allponoira 9.000G

Maksymalny Pyrus +200 pkt dla Allponoira 700G

Czerwona Walkiria: +400 dla Viper Heliosa 1.200G

Maksymalny Kwazar Ognia: Dodaje 300 Punktów dla Viper Heliosa 900G

Siła Rozproszenia: Wszystkie punkty bakuganow zostają anulowanę i zostają przywrócenie do stanu wejściowego.Tylko dla Allponoira 1.500G

(Alpha hydranoid)Koszmar Indygo: Dodaje 300 punktów Alpha Hydranoidowi 1.000G

(Alpha hydranoid)Atak Światła Chaosu: Odejmuje przciwnikowi 200 punktów i dodaje 100 punktów Alpha Hydranoidowi 1.00G

(Alpha hydranoid)Tarcie Zniszczenia: Zmniejsza moc przeciwnika do 0. 9.000G

(Alpha hydranoid)Ostateczne zniszczenie:zmniejsza moc przeciwnika do 0. 9000G

(Altair)Mega Tarcza: Dodaje 200 punktów do Altaira. 800G

(Altair)Błysk Pioruna(Błysk Ognia): Zabiera przeciwnikowi 200 punktów i przenosi je do Altaira. 1.600G

(Altair)Detonator Pioruna: Zabiera przeciwnikowi 300 punktów i dodaje 300 do Altaira. 3.000G

(Boriates)Tarcza Odyna: Anuluje supermoce przeciwnika i nie pozwala mu użyć następnych. 2.000G

(Boriates)Armata Prometeusza: Przenosi 300 punktów mocy z przeciwnika do Boriatesa. 2.500G

(Frosh)Cyklon Aquosa: Zabiera 100 punktów mocy przeciwnikowi i dodaje 200 punktów mocy Frosch'owi 2.000G

(Frosh)Aquos: Anuluje Kartę Otwarcia przeciwnika 700G

(Frosh)Wyrownanie:wyrównuje moc frocha i dodaje 300. 3.500G

(Cykloid)Prawy Gigant: Dodaje 100 punktów mocy Cycloidowi. 600G

(Cykloid)Lewy Gigant:  Anuluje kartę otwarcia. 700G

(Dragonoid)Siła Smoka: Dodaje 100 punktów mocy do Dragonoida, aż do końca walki (jeśli jest on twoim ostatnim Bakuganem). 1.000G

(Dragonoid)Burza Ognia: Dodaje 100 punktów do mocy Dragonoida, potem podwaja moc Dragonoida. 5.000G

(Dragonoid)Ściana Ognia: Dragonoid jest chroniony przed atakami i zabiera przeciwnikowi 100 punktów. 4.000G

(Dragonoid)Potęga Ognia: Bakugan z drużyny Dragonoida o innej domenie zostaje wyrzucony na pole bitwy (właściciel Dragonoida wybiera bakugana z drużyny). 2.000G

(Dryoid)Wulkan Pięści: Dodaje 200 punktów mocy Dryoidowi.700G

(Dryoid)Ostrze Promienia: Dodaje 200 punktów mocy Dryoidowi.700G

(Dryoid)Tarcza Masy: Unieważnia wszystkie supermoce przeciwnika i dodaje 200 punktów mocy do Dryoida.3.000G

(Dryoid)Strzała Murasame: Odejmuje 300 punktów mocy przeciwnikowi.1.000G

(Dryoid)Zamknięcie Ziemi: Anuluje kartę otwarcia przeciwnika, przenosi 200 punktów mocy z przeciwnika do Dryoida.3.000G

(Dryoid)Ostrze Murasame: Dodaje 300 punktów mocy Dryoidowi.1.000G

(Farbros)Spartanin Ognia: Przenosi 300 punktów mocy z przeciwnika do Farbrosa. 4.000G

(Farbros)Super Komórka: Przenosi 500 punktów mocy z przeciwnika do Farbrosa. 6.000G

(Farbros)Wieniec Szponu: Dodaje 300 punktów mocy Farbrosowi. 1.000G

(Farbros)FARBAS XM: Naprawia wszystkie zniszczenia wyrządzone Farbrosowi. 4.000G

(Farbros)Błysk Olecharu: Anuluje supermoce przeciwnika. 1.000G

(Farbros)Wybuch Cienia: Zabiera 400 punktów wszystkim przeciwnikom. 4.000G

(El Condor)Gorący Cios: Zabiera przeciwnikowi 100 punktów mocy.600G

(El Condor)Splot Słoneczny: Anuluje kartę otwarcia przeciwnika, zmniejsza jego moc o 50 punktów.500G

(Elfin)Zagłuszanie: Odbija atak przeciwnika.(Ventus) 700G

(Elfin)Delta Snieg Morski: Anuluje użytą supermoc przeciwnika i blokuje jego ruchy na krótki czas. 2.000G

(Elfin)Reakcja Subterry: Zmienia domene przeciwnika na Subterre. 2.000G

(Elfin)Niebieska Tarcza: Anuluje użytą supermoc przeciwnika, blokuje jego ruchy na krótki czas i dodaje 200 punktów mocy do Elfin.3.000G

(Elfin)Skrzydło Merkurego: Dodaje 200 punktów mocy do Elfin.(Ventus) 900G

(Elfin)Podwójny Powrót: Zabiera przeciwnikowi 2x więcej punktów niż za użycie supermoce.(Darkus)2.000G

(Elfin)Księżycowa Tęcza: Zabiera przeciwnikowi 200 punktów i przenosi je do Elfin.(Darkus) 2.000G

(Elfin)Strzał Gwiezdnego Pyłu: Zabiera przeciwnikowi 200 punktów i dodaje 200 do Elfin. 2.000G

(Macubass)Bicz Łowcy: Zabiera 200G przeciwnikowi. 1.000GG

(Macubass) Promienny Szpon: Dodaje 200G Macubassowi. 1.000G

(Macubass)Kompozycja Bitwy: Zabiera 400G przeciwnikowi.2.000G

(Macubass)Szabla Barachuru: Dodaje 300G Macubassowi.1.500G

(Macubass)Mega Działo: Dodaje 400G Macubassowi.2.000G

(Macubass)SANFEM: Przenosi 400G z przeciwnika do Macubassa.4.5000G

(Macubass)Zanurzenie: Dezaktywuje kartę otwarcia.1.000G

(Macubass)Tarcza Płaszczki: Anuluje supermoce przeciwnika.2.000G

(Macubass)Małzer Barakudy: Zabiera 300G przeciwnikowi.1.500G

(Macubass)Błękitna Siła: Zabiera 300G przeciwnikowi.1.500G

(Macubass)Atak Tsunami: Zabiera 400G przeciwnikowi.2.000G

(Macubass)SANFEM TR 2: Przenosi 500G z przeciwnika do Macubassa.6.000G

(Macubass)Oburzenie: Uniemożliwia przeciwnikowi możliwości aktywacji KSM i pozbawia możliwości ruchu przeciwnika.3.000G

(Ingram)Siła Wiatru: Dodaje 200 punktów mocy Ingram. 900G

(Ingram)Szybujący Strzał: Zabiera 200 punktów mocy przeciwnikowi.900G

(Ingram)Echo Cienia: zabiera przeciwnikowi 200 punktów mocy. 900G

(Ingram)Podział Cienia: zabiera przeciwnikowi 100 punktów i dodaje 200 do Ingram.1.200G

(Ingram)Pancerne Zwycięstwo: zabiera przeciwnikowi 200 punktów i przez chwile zatrzymuje atak przeciwnika.2.000G

(Ingram)Podwójny Kieł Jadowity Ostrzał: Ingram i Hylash łaczą swoją moc oraz razem zyskują 200 punktów.2.000G

(Ingram)Nieustający Taniec Pozycja Feniksa: zabiera przeciwnikowi 300 punktów mocy. 1.500G

(Ingram)Pancerna Kopuła: dodaje 200 poziomu mocy Ingram i przez chwile zatrzymuje atak przeciwnika.2.000G

(Percival)Tri-Gunner: Dodaje 300 punktów mocy do Percivala.1.500G

(Percival)Nocny Odkrywca: Zabiera przeciwnikowi 300 punktów mocy.1.500G

(Percival)Mglisty Cień: Poziom mocy przeciwnika spada do jego bazowego stanu.3.000G

(Percival)Śrubokręt Darkusa: Dodaje 200 punktów mocy do Percivala.1.000G

(Percival)Piorun Darkusa: Zabiera przeciwnikowi 200 punktów i dodaje 300 do Percivala.2.5000G

(Percival)Dama Darkusa: Anuluje użytą supermoc przeciwnika.1.000G

(Percival)Waleczna Marionetka: Wywołuje 1 bakugana przeciwnika.1.000G

(Ravenoid)Tornado Pandemonium: Anuluje kartę otwarcia.1.000G

(Helios)Kwazar Ognia: dodaje 200 punktów mocy do  Heliosa. 1.000G

(Helios)Maksymalny Kwazar: dodaje 300 punktów mocy do Heliosa. 1.500G

(Helios)Strumień 'Pustki': zabiera przeciwnikowi 400 punktów mocy. 2.000G

(Helios)Strumień Żaru: zabiera przeciwnikowi 200 punktów mocy mocy.1.000G

(Helios)Rdzeń Wybuchu: anuluje użytą karte supermocy przeciwnika.1.000G

(Helios)Spiralna Nova: anuluje użytą kartę supermocy przeciwnika. 1.000G

(Helios)Nova Defenser: zabiera 200 punktów mocy od przeciwnika i dodaje 400 punktów  Heliosowi.3.000G

(Helios)Gwiezdny Obrońca: przeciwnikowi zabiera 400 punktów mocy i dodaje 200 punktów  Heliosowi.3.000G

(Helios)Spiralna Moc: odwraca moc  Heliosa i jego przeciwnika. 2.000G

(Helios)Gwiezdny Pancerz X: poziom mocy przeciwnika spada do bazowej liczby,  Helios zyskuje 700 punktów mocy.8.000G

(Helios)Omega: Dodaje 200 punktów mocy do  Heliosa.1.000G

(Tigrrera)Krystaliczny Kieł: Dodaje 80 punktów mocy do Tigrerry.800G

(Tigrrera)Ostrze Mocy: Tigrerra może pojawić się na innej karcie otwarcia.1.000G

(Tigrrera)Tornado Światła: Przenosi 100 punktów mocy z przeciwnika do Tigrerry.1.000G

(Tigrrera)Działo Szoku: Dodaje 500 punktów do Tigrerry.3.000G

Karta Zagłady: Używa się ją przed walką. Jeżeli się ją użyje wszystkie poległe bakugany (przeciwnika) lądują w Wymiarze Zagłady. CENA: 10.000G

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.pl